Az utóbbi héten a játék készítő cégen nem hallgattak a készülő játékaik-ról, mivel most volt GamesCom ami hasonló az E3-ho. Első napot a EA kezdte ahol bepillantást engedtek a FIFA2010 be valamint a Battlefield Bad Campany 2 be. Persze volt bemutató is angolul, csak sajnos nem tudok angolul, de viszont csemegézgettem a magyar közösségi oldalakon ahol videókat és különböző fordításokat találtam. Először két videót rakok be aztán jön a fordítás, habár a fordítás nem a rendezvényről készült, de a játékhoz kapcsolódik. A videókat a HD minőségben is megnézhetitek, de ahoz magára a videóra kell kattintani és aztán a HD gombra. Sajnos itt az oldalra csak kisebb méretbe rakom be. De lássuk is a videókat:
A videó a GamesCom rendezvényen volt látható
A második viszont az előző és a GamesCom trailer-ből lett összevágva
Ha a videón kívül más anyagot is szeretnétek látni van egy pár friss képem
Ezeken a képeken a rendezvényen berendezett Battlefield részleg látható.
A hír elején mondtam, hogy lesz egy fordítás amit be is tartok.
A fordítás a Battlefield Community oldalán olvasható Mr.Yeti fordításában.
Patrick Bach az IGNnek adott interjújában adott néhány információt a Battlefield Bad Company 2ről, valamint egy Beta verziót is bejelentett. A Betáról csak annyit tudunk, hogy jön, de a többi információ is nagyon érdekes. Az eredeti cikket itt találjátok.
A DICE -os srácok nagyon értenek az online FPS készítéshez. Az eddig is nagy sikert aratott Battlefield sorozat legújabb, készülőben lévő tagja is erről árulkodik. Patrick Bach, a játék producere betekintést kínált terveikbe, hogy hogyis szeretnék ezt a játékot a sorozat legsikeresebb tagjává varázsolni a 6, szerintük legfontosabb elemek alkalmazásával. Ezek pedig Sandbox Gameplay (lényegében annyit tesz, hogy azt csinálsz a tárgyakkal, amit akarsz), jármű harc, squad központú taktikák, rombolható környezet, kitek testreszabhatósága, és a teljesítmény.
A "Sandbox élmény" eléréséhez elengedhetetlenek a nagy pályák, területek, de nem ez az egyetlen tényező, amit figyelembe kell venni (szögezte le Patrich Bach). Nagy pályát bárki tud csinálni, de az igazi kihívás, hogy ezeket a pályákat telerakjuk érdekes helyekkel, hogy változatos játékélményt nyújtsunk. A gyalogságnak házakra, és településekre van szükségük a kibontakozáshoz, míg a járműveknek a nagy nyitott terek kellenek. Nem lesznek bejáratott utak a kiszámítható játékmenetet elkerülendő (bf2 karkand mániások tudják miről van szó).
A pályák mérete szintén támogatja a járműves játékmenetet. A játék 15 járművet tartalmaz majd a kocsiktól kezdve a tankokon és csónakokon át egészen az ATV ig. Ez így elsőre nem hangzik soknak, de a fejleszők szerint az, hiszen minden gépnek meglesz az értéke, és fontos szerepet fog játszani a taktikai manőverekben. A példa kedvéért itt a Black Hawk, ami pilóta+4 katonát tud szállítani nagy sebességgel, nagy távolságra, ami egy igen értékes géppé teszi.
A BC1 óta a squadrendszer is alaposan át lett dolgozva. A játékosok oda tudnak születni a 4 tagú szakaszhoz, és használhatják a "push-to-speak" opciót, hogy parancsokat adjanak ki a csapat egyes tagjainak. (én bf2 comm rose -ként tudom elképzelni. javítsatok ki, ha tévedek) Jelentős fejlesztések történtek a csapatjáték javítása, és jutalmazása mellett is. Az egyik legjobb, hogy a global spott rendszer nem kerül be a játékba. Ez röviden annyit tesz, hogy mostantól minden egyes ellenséget egyenként kell megjelölni, és meg kell győződni róla, hogy az illető barát, vagy ellenség. A maradék két játékmód is tartogat meglepetéseked, de sajnálatos módon a DICE ezekről nem kívánt beszélni.
A rombolhatóság tekintetében a Bad Company 2 mérföldekkel jobb annál, amit valaha láttunk. A fedezékek mostantól sokkal kevesebb taktikai előnyt jelentenek, mint eddig, hiszen a a tankok, gránátok, és a gépfegyverek is egyaránt képesek áthaladni az objektumokon. Nagy előnye, hogy a felrobbanó falak miatt képesek leszünk új lőállásokat kialakítani (láthattuk is az új trailerben), valamint nem csak az ablakon nézhetünk ki :) Ezen lehetőségek teljesen megváltoztatják az eddigi csatákat. Remélhetően nem arra meg majd ki a játék, hogy mindent porig romboljunk.
A kitek testreszabhatósága egy másik fontos eleme a játékélménynek. Négy kaszttal, assault, recon, engineer és medictöbb mint 40 fegyver közül választhatunk (beleértve a 1943ból áthozottakat is), ezek 200 testreszabási lehetőséget kínálnak. 15 kiegészítővel, és 13 egyéb felszereléssel pakolhatjuk tele a zsákunk, és mehetünk a harcba. Most tényleg mi rakjuk össze a felszerelésünket saját szájízünk szerint, nem a fejlesztők akaratának megfelelően. Tehát ha medic szeretnék lenni, M1 Garanddal a kézben, defibrillátorral, és medic packal, és más kütyükkel a zsákban, megtehetem. Akárcsak lehetek engineer mortarral, és megnövelt páncélzattal, Recon mindenféle érzékelővel, és red dotos fegyverekkel. Akármi!
Bár sokakat nem hoz lázba, de itt vannak a kitüntetések is. 50 rang vár a játékosokra, amit értelem szerűen a megszerzett összpontszám alapján lépünk meg. 40 pin, ami a körönkénti teljesítményt jutalmazza, például lekéselek 20 embert. 228 csillag, ami a fegyverekkel nyújtott teljesítményt jutalmazza, például 500 fejlövés AK-101 fegyverrel. Továbbá 40 egyéb kitüntetés, ami a hosszútávú teljesítményt jutalmazza.
Ja még azt nem említettem, hogy a
Battlefield Bad Campany 2
megjelenési
dátuma
2010. MÁRCIUS 5.
És sajnos hasonló időben fog a PC-sek számára megjelenni a Battlefield 1943 is. Amit maga Gordon Van Dyke jelentette be egy G4TV-nek.
Indoklás:"Eddig még egyetlen Frostbite motorral (A DICE grafikus motorja) hajtott játékot sem adtunk ki PC-re, ezért aztán a kezdetektől fogva nagy kihívás volt a PC verzió fejlesztése. Az olyan dolgok, mint a DX9, a DX10, a rengeteg kontroller támogatása, és a szerverpark kiépítése, mind-mind késleltet minket." Pontos megjelenési dátum nincs, csak annyi, hogy 2010 kora eleje.